niedziela, 6 kwietnia 2014

Pierwsze spotkanie

Na kolejnej godzinie po dyskusji w gronie wybraliśmy obszar tematyczny projektu "Mieszkańcy krajów nadbałtyckich". Ustaliliśmy, że w naszym projekcie postawimy sobie na początku pytanie pt. "Kim byli Wikingowie i jakie mieli obrzędy, zwyczaje i obyczaje"? i postaramy się na nie odpowiedzieć. Projekt będzie wymagał dużo czasu, ponieważ będziemy szyć  stroje Wikingów, wykonywać ich uzbrojenie, budować smoczy wiosłowo-żaglowy okręt drakkar i przygotujemy krótkie przedstawienie o ich zwyczajach i obyczajach :) Mamy więc cel i możliwości aby go osiągnąć. Rozdzieliliśmy zadania na następne zajęcia.
                                                                                                             Jakub
Na zdjęciu na od lewej: Oskar, Jakub, Przemek i Natalia.

Przed Państwem część naszej silnej grupy. A co będziemy robić - proszę przeczytać powyżej

Nasze pierwsze spotkanie zaplanowaliśmy na 1 kwietnia 2014 r. W sali 120 nasz opiekun pan Kozakow przekazał nam dużo informacji o projekcie "Złap wiatr w pomorskie żagle wiedzy". Wiemy, że są to zajęcia pozalekcyjne, że czeka nas m.in.wycieczka do Gdyni, wyjazdowe warsztaty i jednodniowe praktyczne zajęcia żeglarskie na jachtach w Pucku. W szkole mamy dwie grupy projektowe. Dowiedzieliśmy się również, że możemy być zgłoszeni do konkursu, ale musimy prowadzić bloga.
Oto my, ósemka wspaniałych i nasz opiekun.
Poprosiliśmy koleżanki z trzeciej klasy gimnazjum: Oliwę i Olę, aby pomogły nam go założyć i się udało :) Mamy bloga. W skład naszej grupy wchodzi osiem osób i już widać na początku, że jesteśmy zgrani, mimo że jesteśmy z różnych klas. W projekcie uczestniczą:Kamila Bieszk, Natalia Hallmann, Hubert Hinz, Kacper Ladmann, Jan Procner, Jakub Rohde, Oskar Wilk, Przemysław Willa.